اولین کنسرت علی عبدالمالکی+یکی از اجراها+عکس
دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : mely

دوشنبه ۲۲ اسفند ۹۰ ساعت ۲۱:۴۵ سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران

حضور بیش از ۱۶۰۰ نفر از مشتاقان واقعی این خواننده و استقبال بی سابقه علی عبدالمالکی را به تحسین واداشت بطوریکه او هر لحظه به شکر گزاری از درگاه خداوند پرداخت .
آغاز کنسرت با قطعه بینظیر هی تو شور و شعفی وصف ناپذیر در بین تماشاچیان ایجاد کرد . اجرای بیش از ۱۵ قطعه از آثار پخش شده و ۴ قطعه جدید گرما بخش کنسرت بود . قطعات جدید شامل انگاری مریضم ، مادر ، عشق منی و حالیت نیست بود که قطعه اخیر با استقبال شگفت انگیزی مواجه شد بطوریکه خواننده مجبور به اجرای مجدد شد . از نکات تحسین برانگیز این کنسرت تشکر زائد الوصف عبدالمالکی از مادرش بود .
هنرمندانی از جمله شهرام شکوهی ، امید جهان ، نصراله رادش ، نفیسه روشن ، سامان گوران ، مرتضی پاشایی ، سید مهدی رحمتی ، سید علی ضیا و …. مورد تشویق اکثر حضار قرار گرفتند .




روزای دلخوشی بی تو سر اومده
تو نیستی و من پیرم در اومده
من دورم از تو و این غصه کم که نیست
هی گریه میکنم دست خودم که نیست
هی فکر میکنم
به چشمهای تو
هیچ وقت نمیرسه
هیچکی به پای تو
روزای دلخوشی بی تو سر اومده
تو نیستی و من پیرم در اومده...

خداحافظ رفیق خوب دیروز
دیگه خوشبخت خوشبختی به پای من نمیسوزی
خداحافظ تو که میری از این غربت
حلالم کن اگه بد بودم این مدت
خداحافظ به این زودی بدون من تو نابودی
خداحافظ که از اول تو هم یک اشتباه بودی
حلالت میکنم هر چی ازم داری
یه دنیا رو به این دستها بدهکاری...
حلالت میکنم دنیای دیروزم
حلالت میکنم هر چند میسوزم
خداحافظ به این زودی بدون من تو نابودی
خداحافظ که از اول تو هم یک اشتباه بودی

تو هم یک اشتباه بودی...
 
 
 
 























نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها